maanantai 9. syyskuuta 2013

Ensimmäinen


No niin vihdoinkin sain aloitettua tämän blogin kirjoittamisen, mitä olen todella pitkään miettinyt. Aika on vain niin kortilla niin kuin muillakin, joten turha edes selittää..
Kuitenkin ajattelin näin blogin kautta jakaa osan minun elämää eli minun kahden ihastuttavan länsigöötanmaan pystykorvan Huukon ja Moskun toilailut. Minun facebook ystävät ovat jo varmaan kyllästyneet joka päiväisiin päivityksiin siitä mitä metsäpuron varressa asuvat pojat ovat tänään tehneet, joten ajattelin alkaa jakamaan niitä tässä blogissa. Näin ollen kaikkien ei tarvitse näitä tapahtumia lukea vaan ne voivat joita kiinnostaa poikien elämä. 
Ihan joka päivä minä en jaksa enkä pysty tänne kirjoittamaan, mutta halu olisi ainakin muutaman kerran viikossa kirjoitella koostetta viikon tapahtumista. Tylsää päivää ei meidän talossa ole, sillä nämä göötit kyllä pitää siitä huolen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti